map meteo

Κυριακή 18 Απριλίου 2010

ΤΟ ΔΝΤ ΧΤΥΠΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.

Το Δ.Ν.Τ μάλλον έρχεται........
Θα φέρει εκτός απο λεφτά για να πληρώσουμε τα δανικά .........
Απολύσεις στον δημόσιο τομέα..........
Περικοπές σε μισθούς και συντάξεις.........
Περισσότερα χρόνια δουλειάς , με λιγότερη σύνταξη......
Περικοπές σε μισθούς ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα......

Τι λέτε ρε λαλάκες!!!!!!!
Όταν ο εργοδότης μου κέρδιζε , μου έδινε εμένα παραπάνω μισθό ? ΟΧΙ !!!
Σε βίλες , σε αυτοκίνητα, σε σκάφος, σε γκόμενες, στα μπουζούκια, στη Μύκονο και σε καλή ζωή, σπαταλούσε τα κέρδη και τον ιδρώτα των εργαζομένων.
Φτωχή και χρεωμένη εταιρία, πλούσιος και άνετος ιδιοκτήτης!!!

Τώρα με την κρίση , πάλι εγώ θα φάω το αγγούρι?
Δέν δίνω δεκάρα τσακιστή !!!!
Ας του δεσμεύσουν την περιουσία του , ακόμα και αν είναι σε συγγενικό του πρόσωπο, και μετά ας έρθουν να συζητήσουμε !!!
Θα μου κόψουν από το μισθό, θα παχαίνει το αφεντικό, και για να πάρω ένα πακέτο τσιγάρα θα πρέπει να δουλεύω 2 ώρες !!!

ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΩ ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ !!!!!!
ΟΣΟΙ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝΕ !!!!
ΤΟΝ ΠΑΙΖΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ !!
ΤΩΡΑ ΚΟΜΜΕΝΕΣ ΟΙ ΛΑΛΑΚΙΕΣ !!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου