map meteo

Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ

Είναι γνωστή η εικόνα σε όλους μας, ενός πειρατή που στον ώμο του έχει ένα παπαγαλάκι.
Είναι άλλωστε πάρα πολλές οι ταινίες εποχής που έχουμε δει όλοι . Όσο για το χρώμα και τις αποχρώσεις που θα έχει το παπαγαλάκι, χρωματίστε το εσείς!
Το παπαγαλάκι αυτό, ανάλογα με την εκπαίδευση και την ηλικία του, βγάζει άλλοτε άναρθρες κραυγές και άλλοτε αναμεταδίδει τα λόγια του «αφεντικού» του.
Στην σημερινή εποχή των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ηλεκτρονικά και μη, τον ρόλο αυτό
καλούνται να παίξουν συμπολίτες μας, οι οποίοι από διάφορα πόστα καλούνται να μεταφέρουν τις απόψεις του αφεντικού τους, άναρθρα η όχι, με αντάλλαγμα μωβ χαρτονομίσματα και όχι ηλιόσπορους.
Μια θέση (εργασίας) σε αυτή την περίπτωση δεν είναι αρκετή. Αρκετά καλός συνδυασμός είναι να γραφείς ή να παρουσιάζεις στον ιδιωτικό τομέα, και παράλληλα να είσαι και σε ένα γραφείο τύπου ή καμία επιτροπή του δημοσίου.
Ακόμα καλύτερα αν είσαι και σύμβουλος υπουργού. Βολεύεις και κάνα δικό σου!
Έχω ακούσει ότι υπάρχουν και μυστικά κονδύλια…..Αν πάρεις και από εκεί….
ΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΧΑΡΗ ΣΟΥ.
Οφείλεις λοιπόν σαν παπαγαλάκι να πείσεις την μάνα μου και τον πατέρα μου , ότι ο μπλε πειρατής είναι καλύτερος από τον πράσινο πειρατή.
Ο πράσινος πειρατής έφαγε αρκετά και για αυτό η μάνα μου και ο πατέρας μου τον έστειλε σε άλλο πέλαγο. Όμως έδωσε και μερικά να φάει ο νηστικός. Ίσως δεν έδωσε σε σένα και άλλαξες πειρατή!
Ο δικός σου ο μπλε αγαπητό μου παπαγαλάκι, έδωσε μόνο σε σένα και για αυτό δεν θέλεις να πάς μαζί του σε άλλη παραλία.
Ξέχασα! Έδωσε και σε μοναχούς ,κουμπάρους, κομματάρχες, νεροκουβαλητές , ακόμα και σε πολιτικούς ομήρους.
Λέγοντας πολιτικούς ομήρους εννοώ τους συμβασιούχους του δημοσίου , οι οποίοι πήραν μόνο υποσχέσεις.
Ο δικός σου ο μπλε, αγαπητό παπαγαλάκι, μου αύξησε τα χρόνια εργασίας, γιατί μερικά βολεμένα μπλε παπαγαλάκια διαχειρίστηκαν λάθος τα ταμεία με αποτέλεσμα να πληρώνω εγώ την ανικανότητα τους.
Ο δικός σου ο μπλε ,αγαπητό παπαγαλάκι, με οδηγεί στα ιδιωτικά Ιατρικά Κέντρα , γιατί μερικά μπλε παπαγαλάκια, απαξίωσαν το ΕΣΥ.
Ο δικός σου ο μπλε, αγαπητό παπαγαλάκι, επέτρεψε να εργάζεται ο συμπολίτης σου , οκτάωρο με Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών. Ίσως και εσύ να είσαι με δελτίο….
Αλλά είναι περισσότερα τα λεφτά ΑΡΗ.
Ο δικός σου ο μπλε ,αγαπητό μου παπαγαλάκι……
ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΤΉΣ!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου